Back to school

Were going back, back to school again....

Skola imorgon då efter en veckas lov och fyra veckors APU.. Kommer kännas rätt så konstigt, men skönt för jag saknar mina kompisa så sjukt jävla mycket!!!!!!!!

Måste göra matteinlämningen oxå, och måste kopiera om pappret för att amina har kladdat på det..
Rätt komiskt att lämna in en uppgift där det står= "Loveley! //Eva R" och läraren heter just eva :@ grr på Amy..

Har kommit in i semesterhumör nu oxå... igår verkade alla vara det.
Längtar så!!!!  få komma bort en hel vecka från alltihopa:D och får ha med mej härligaste sandra med mej oxå<3 hon är guld:D
det är ganska lyx-stuga vi hyrt oxå..

fyra sovrum, åtta bäddar:D
två badrum varav ett innehåller en bubbelpool eller "spa- bad" som det står.
bastu
solarium
jättestor uteplats och solsida och nån kilometer från stranden.
Och bäst av allt! Vi behöver inte följa med mamma på alla saker hon vill göra, som gå i kyrkor och en massa sånt, för nu är simon med och han har körkort denna gången så vi kan åka omkring på egen hand:D:D:D:D:D såå soft:D


´jag har gjort klart för min norra stjärna, att jag aldrig ska ner igen!´

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0