Sol, sol, älskade sol!

Älskar solen nu när den värmer hela själen i bara en solstråle:D Det är inte samma sak på sommaren, ja menar då är den där hela tiden. Man uppskattar saker man inte har så ofta när de kommer tillbaka efter en lång tid. Jag längtar till fredag och hela veckan efter det. Bara få komma bort ett tag:) 

Iförsej så hade det varit ännumera behövligt för ett år sedan vid denna tiden på året, när jag inte kunde stå ut, försökte acceptera vad jag utsatte mig själv för utan att vara medveten om det.
FAN att jag inte bara kunde börja ett bråk eller nånting med henne så jag fick ut allting jag hade som skulle dränka henne i skam!
såg hennes syster igår påväg från skolan när jag gick med lena och igge förbi willy:s varuintag. HJÄLP sejer jag!
Tänk om jag var som hon nu. jag är glad att jag vågar vara mig själv nu, när ingen trycker ner mig.

Älskar dom jag är med nu, skulle inte byta bort dom mot allting i världen!

"helt uppsnärjd i det blå"

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0