Tisdag

Idag vaknar man vid elva och är dödstrött.. en liten unge ringde på och ville sälja majblommor:S Jävla unge. Väckte mej ur min skönhetssömn.. blä, blä...
Ingen bra start på denna dag som bara sluttade utför...
Fixa mat till farsan tills han kom hem halv tolv... och sen iväg till apu:n på tomtegården vid två. Jävla folksamling var det där. fem pers. fan, annars brukar det knappt vara tre:P de hade tatt in en extra, för en var på kurs eller nånting sånt, och en som hade sin "introduktion":S vafan de nu ska betyda. i alla fall så stod hon mest där och glodde och gick runt utan att ens öppna käften..

Fjolla.

Sen när kvällen kom, Elizabeth och Tere, så började det bli lite mer folktomt och vi kunde jobba vanligt. alla var som vanligt med alla gamlingarna, men när vi skulle lägga en av tanterna så började hon gapa och skrika, och nyptes och rivdes. min handledare Elizabeth hade varnat mej innan att den tanten kan göra så, men jag har aldrig sett henne sån. så hon kom åt att riva både Elizabeth och mej på armen. Fick värsta märket.
mådde illa till och från nästan hela kvällen och den sista timman innan klockan blev åtta och jag skulle få gå hem var väääldigr lång. trodde jag skulle spy ett tag.
När jag kom hem slängde jag mej direkt i badkaret för ett varmbad.
nu mår jag lite bättre, och tanken på att gå upp klockan fem imorgon gör juh inte hela saken bättre.
Men nu ska jag käka en skål flingor och sen gå och lägga mej..
Fan man har inget liv längre xD
Pöss å köss på alla era löss


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0