???

Det är sjukt vad man är girig.. nog för att jag inte ser mej själv som någon girig person, så har jag oxå önskningar, krav och förhoppningar om livet..
Om de som drömmer om att vinna flera miljoner verkligen skulle vinna dom, skulle de inte veta vad de skulle göra, för önskningen var ju som sagt bara en önskning som de aldrig tror ska slå in.
Samma sak hände mej igår.. har drömt om detta hur länge som hellst, men nu när jag har det, när jag har fått allt jag vill ha, vunnit högsta vinnsten, får jag panik! Vet inte vad jag ska ta mej till... Bara för att jag inte ännu känner samma sak... måste kännas surt för dig då...
Känner att detta är början på något nytt och nånting underbart, men jag kan inte hjälpa att jag känner som jag gör. Vill ju som sagt bara vara lycklig!
Och vem vill inte det?
Vem vill inte gå igenom dagen med ett leende på läpparna?

KOM HEM!!!!! Saknar ihjäl mej efter dig!

"Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din!"

Kommentarer
Postat av: Alexandersson

vet vad du menar ;) men det jag sa till dig " skrev" var av en anledning... och hoppas du förstod den anledningen. kanske blev lite fel formulerat men :P

2008-08-05 @ 15:55:09

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0