hejdå sommarlov :/

Japp.. då var det sista dagen på sommarlovet idag..:( går upp supertidigt för att vara sommarlov.. titta på sveriges match i handboll i OS kl 06.00:P De förlorade..:P Bakar kaka nu.. kl 9 på morgonen xD jag vet, jag känner mej lite Wierd idag ;P
But hey, thats just me!
Hur fan skulle jag varit om jag inte varit lite annorlunda?? som alla andra? det skulle jag aldrig klarat av...
Så alla i min närhet får stå ut med att jag är som jag är.. annars kan ni dra åt helvete..
>Gilla mej, eller ge fan i mej<
skolan imorgon som sagt.. och ser nästan fram emot det.. kollade in schemat och det verkar helt okej:P

_______________________________


Queen of the stone age ~ no one knows

Heaven smiles above me
What a gift here below
But no one knows
The Gift that you give to me
No one knows

I realize you're mine
Indeed a fool am I


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0