kort minne?

Gah.. varje gång jag fått nånting i huvet som jag tänker skriva här lyckas försvinna så fort jag får upp sidan..:S
inge vidare känns det.. vill juh fånga ögonblicket..:P

Men det jag känner för att skriva om denna dagen är om mina vänner...
Jag har ganska många, tycker jag.. men inte alla jag trivs med.. de flesta trivs jag med.. de flesta kan jag lita på.. de flesta kan jag älska som dom är...vilket jag är väldigt glad för! 
sen finns det dessa få små guldklimpar som man kan prata med..  vara aldeles ärlig mot, prata inre kännslor och sånt.. men en del känner jag att jag inte kan prata om vad som hellst med.. beroende på många olika saker..
men det finns nån som jag verkligen känner att jag kan lita på,
prata om precis allting med,
och bara njuta av att jag har hittat en sån kanon kompis!
De är väldigt sällsynt i dessa dagar!

Människan är ett flockdjur, den kan inte överleva ensam... Jag är så förbannat glad att jag har dig, som en ängel från himlen..
Jag skrev för ett bra tag sen på min dagbok på bdb att när några försökte trösta mej kommer det bara att vara jusst det. bli tröstad, och sen tack och hej.
så har jag kännt alltför många gånger.
Men med dig är det annorlunda!
Du stannar kvar!
Du är min vän!
Det är det bästa som finns!
Tack Gud och alla andra som har ett finger med i spelet, för att jag har hittat en vän som går att lita på, prata med, skratta tillsammans, och bara vara allmänt lycklig med!

Vänner betyder allt för mig<3
 

Mats är saknad<3

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0