Not the same...

Vad har hänt med mig egentligen??:O Vem är denna person jag blivit över sommarlovet??
Det känndes inte alls lika kul som jag väntat mej att komma tillbaka till skolan efter typ 10 veckor sommarlov.. Vet inte ens om jag kommer årka med klassen i år..:S
Vad fan har hänt??:O
De enda jag var glada över att få träffa igen var Mikaela och Johanna.. de andra känns så långt borta på något sätt..:/ Varför?? För att de inte gillar mej?? För att jag är jag??:O För att de är "bättre, snyggare och vackrare"??
Vet inte varför men det känns inte samma som förut..:/

Rätt kul att se alla nya ettorna som ser totalt skräckslagna ut! xD De tittade på oss som om vi skulle slå ner dom vilken sekund som hellst..
Känndes så konstigt att skriva "OP2roa" istället för 1:P
Och de nya treorna började med sin fina ramsa redan i maten xD

"Vem vill gå i ettan nuu?? Ineen, Ingeen! Vem vill gå i ettan nu? Ingen, ingen alls.. o.s.v."

De tittade likadant som vi gjorde för ett år sen kan jag tro.. :P


Är det samma sak detta året? Eller kommer det flyta på som samma sak hela tiden?? varför jusst jag??


Kommentarer
Postat av: sandruzz

mee like you a lot iaf!<3<3 mina lilla ögonsten<3

2008-08-20 @ 18:13:04

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0