Rehab avd. 76 KSS

Nu har jag gjort mina två första dagar på min andra praktikperiod:) Känns helt okej. Blev lite piss'd off på mitt schema för denna helgen skulle jag jobbat fredag 14-22, lördag, söndag 15-22 :O jag bytte lördagen iaf.. så jag får lite tid över till Mats:) Matfestival och allt... jäkla ägg dom var som lade det schemat..:P Men fixat ledigt på lördag iaf...
Är ledig imorgon med och då ska jag åka ner till gbg och hälsa på Mats i skolan:D
Sen om jag kommer hem i tid så drar jag till torget och kollar på utomhusbio "Råttatoille" ;D

Trivs ganska bra på min praktikplats för övrigt.. bra handledare tycker jag har fått:D Härliga patienter med:D inga gamlingar heller.. fan den yngsta är 85:a..
Soft med resturang mat;D
Och gött att slippa äta ensam oxå..:P Alltid ett bekant ansikte i matsalen(Y)

Jaja.. men livet rullar på och jag älskar det<3
 

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0