MATS<3333

Faaan vad jag är glad nu!! svävar fan på molnen!!
Har tillbringat 4 dagar i Orust med Mats och hans klasskompisar Cissi, simon, Simons föräldrar och hund, Jocke och Per. Fan har nog aldrig träffat skönare människor!! xD sjukt kul hade vi! jag och Mats pajjade en stol när vi skulle titta på meteor regnet en natt xD garvade ihjäl mej!!
sjukt mysigt var det!! Tack för det<3

Och i lördags åkte jag ner till gbg för att umgås med min underbara kille Mats<3
Vi drog runt på stan och han visade vart hans skola låg så jag kan komma och våldsgästa han på lektionerna sen xD och besökte en "kompis" i kiosken.. känndes lite konstigt att bli presenterad som Mats flickvän:P Men det är något jag lugnt kan vänja mej vid:D

Blev bjuden på en otroligt god middag med efterrätt på Mats mammas jobb, resturang "Valand" på avenyn i gbg!!

Sjukt perfekt dag!!
Sedan hem till familjen Alexandersson för massa mys, bus och köttfärsås:D



I don't want this to stop!!
I don't want to be so far away from you!!
I just want you to be here in my arms,
where nothing or no one can tare us apart!!
I want you to be in my arms forever and ever and ever and evere and ever and ever.......

Kommentarer
Postat av: Cissi

Du måste lätt komma och våldsgästa oss i klassen :D

2008-08-20 @ 09:29:51
URL: http://cissella.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0