-

Fan vilken huvudvärk jag vaknade med för tre timmar sen..:P Inge kul:/
kom hem vid 23 och idiot som jag var gick jag inte och la mej då..:P blev vid tre istället och det är vel därför jag har huvudvärk nu..:P

Hört att både älsklings Sandra och Älsklings Frida har hittat var sin kille:D Jag är sjukt glad för er skull!!<3

Var hos Mats i fredags... vi flydde från NRJ in the park, det var fjortisar överallt:O Vi drog till Fluffsimon och tittade på när han klippte grenar xD Mötte Cissi:D Mysa hos simon:) sen dra till Valand för skjuts hem till Mats:D

och för er som inte visste:
JAG GILLAR MATS!<3

titta på medans famlijen Alexandersson målade huset!
Känns så tomt varje gång jag åker ifrån dej...
Mats, jag har kommit på att det är något jag vill berätta för dej<3

kommer hem kl 23 och är utelåst xD Men de var vakna hemma så jag kom in iaf..

är inte så jävla pepp på praktiken längre..:P men får vel se hur de är på avdelningen.. de kanske kan ändra min inställning.


Alltid underbart att vara med min älsklings Mats:D saknar dej redan och längtar till nästa helg:D

"Vill att du ska kunna luta dej mot mej när du känner dej nere, och känna tröst, känna att du hör ihop med mej. Vill inget hellre än att ha dej här i mina armar. Saknar dej med varje andetag jag tar utan dej!"


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0