Want too sleeeeep!!

Jag känner mej trött.. Vill bara sova.. även om jag och Mats inte gick så länge på Matfestvialen igår så är jag helt slut..:P Undra vad det beror på xD pff..
Men sjukt trevligt har det varit igår. Mats lagade mat åt mej :D Taximacka kanske låter enkelt men det var jättegott!!
Sen träffa mycket folk på stan.. Fick träffa Sandras kille...De var sjukt söta tillsammans:D I'm so happy for you!
Och alla mina vänner fick chansen att träffa Mats med:)
Käkade mer än jag brukar på matfestivalen.. Gott var det, men blev föbannat mätt..xD
Tur att jag inte stötte på "pip", hade fan gett dej en smäll på käften om jag hade gjort det....
Bajs att Mats var tvungen att åka hem så tidigt idag...

För övrigt tror jag min data har pajjat xD sjukt gött.. kanske man får en ny isåfall..:P
men nu äre dax att dra mej..xD ska jobba kl 15-22 idag..:P hare gött, ät kött!!

Kommentarer
Postat av: antonio

hej! jag vet itne om du kommer ihåg mej men jag e Sandras kille, Antonio du vet... ^^ ville bara säga att det va jätte trevligt att jag fick träffa dej med! du och din kille såg så söta ut och passa bra tillsammans! du får ha de så bra du där så hörs vi nån gång igen! ciao! ^^

2008-09-02 @ 00:09:50

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0