4 månader<3

    ~ LOVE ~   


Hattparaden är här!
Älskar min underbara pöjk:)
vem kunde tro detta?
Jag såg dej inte komma emot mej, och du slog mej av stolen med din personlighet.
Det blåmärket vill jag aldrig ska försvinna.
Jag har aldrig kännt kärlek förut, inte sån här sorts kärlek.
Den är stor och värmer mej i kyliga vinterkvällar.
Bara tanken på dej får mej att le.
Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, mitt hjärta.
Längtar till tiden då jag slipper åka ifrån dej, och då kommer mitt liv bli fulländat.
Mats Daniel Bertil Alexandersson, är en tjuv.
Du stal mitt hjärta. Men jag är gärna din medbrottsling.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Mats

<3<3<<3<3<3<3 älskar dig med :) när slog jag av dig från stolen föresten? :O

2008-12-10 @ 17:06:04
Postat av: Annika

Ett talesätt din mupp<3

2008-12-10 @ 17:48:37
URL: http://annikastrand.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0