Lov, kom och ta mej med storm!

Nu är det endast två dagar kvar tills jullovet tar sin början och jag blir fri:)
Dagen har spenderats med min älskade moder och älskade mats i Götet<3
Det var mycket trevligt. Först strosade vi runt i saluhallen, och sedan ett litet besök hos mats mamma på valand, som hade fullt upp med julborden. Och sist men inte minst så blev det liseberg:)
Det var mysigt som vanligt och mamma frossade i alla stånden som var uppdukade:)

Jag vill aldrig åka ifrån dej, känns alltid lika svårt, men jag ser ljuspunkten i att jag ändå ska träffa dej på fredag igen, och sedan största delen av jullovet med:) Det blir underbart:D

Julafton firas hemma hos familjen Alexandersson :) Och Juldagen åker jag hemmåt skövde med min älskling i min ryggsäck och går på traditionsenligt bio besök:) Och på annandagen blir det alla halvsyskonen och farmor som hälsar på och äter god mat och spelar spel:)
Dett blir min jul:)

Nyåret hade tänkts infiras med Mats, Frida, Jankan och Simon:D
Det blir nog hur trevligt som hellst.

Sen när vi väl börjar skolan igen den 8e januari går vi direkt ut på praktik, kirurgavdelning 71-72 Kss:D Blir nog mycket stickande för min del:)

Hej jullov jag är redo!!!!
KOM, BARA KOM!!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0