Fredag!

Idag har jag iaf försökt göra lite nytta..:D Gick upp elva (rekord för denna veckan) xD Vaknade av att man fick en väckarklocka kastad på sej..xD tror Martin vaknade mer av den än jag gjorde :P
Fixa käk till farsan...
Baconröra med spagetti blev det idag:P (ikväll är det farsan som bjuder= pizza)
Städade idag också.. skulle gjort det igår, men blev inte så mkt ork över till det..:P
Började plinka lite på gitarren idag med..  gick la hyfast för att vara nästan första gången (y)

       
 
Igår kväll åkte jag med Mamma och Pappa till hjo och käkade glass:D
inte samma sak som i skövde.. med det är la det enda den staden har att erbjuda..:P
Förutom Slöjdmässan som är nästa helg.. Jag ska gå med hanna på fredagen..(Y)
Hanna är härlig!!!

Känner för att bada nuu innan det fina vädret försvinner:D:D:D
Kaske åka till GbG??;)

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0