Längtar till Mats..

Saknar MATS!!! Han är i Frankrike och tuggar sniglar på sin födelsedag..:/ utan mejj:(

Veckan har varit en riktig nyttovecka!!
Vi har kommit en bra bit på utgrävningen av uteplatsen(y), Jag har städat huset, Jag har målat utsidan av altanen, har cyklat till kss och tillbaka..:D
Var på sista kollen på sjukhuset idag innan jag blir 18 år och flyttad till vårdcentralen.....
wooohoo!  Har växt 0,5 cm sen förra gången jag mätte mejj så nu blir det totalt 170,5 cm lång!!
Inte fy skamm.. men vikten är juh som det är med den.. det är sommarlov och jag skiter i om magen kanske blivit lite för stor...så härligt att se den försvinna sen när man börjar komma igång igen när skolan börjar xD

Tänka sej att det snart är ett halvår kvar tills jag är 18!! jag har svårt att inse det själv.. men mamma tycker att det märks.. bara för hon tycker man är stor när man åker till gbg när man känner för det..  tss..

Kanske inte ens kommer fira min födelsedag i sverige:P men vem vet.. det är ju som sagt ett halvår kvar...


Imorgon blir det troligtvis mera måla och träffa Hanna på stan för att göra den så osäker som det bara går..

Till helgen blire flummkväll med Maya och Martina<3 (Y)


Längtar tills min Mats kommer hem och får krama om honom så han inte får luft...

Dumma snigellandet!! Paris kan dra åt helvete!


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0