Rörigt

Shit vad allting är rörigt just nu....
På Fredag åker jag med Sandra till Öland...
Dagen innan går jag på Lars Winnerbäcks Konsär borta Mariestad....
Dagen innan ska jag åka till Gbg och sova över hos den bästa...
Och idag ska jag klippa mej, städa huset, börja packa inför fredag, träffa Frida...
Har en kännsla av att jag har väldigt mkt att göra...:P:S
Men mitt i alltihopa känns det så jävla rätt alltihopa!!!

Får bara hoppas på att man orkar allting nu bara ;D Får la se om pengarna räcker..xD

Att allting som jag har väntat på så länge skulle hända på en och samma gång..:P
Men det skiter jag i ... har aldtig varit på bättre humör än nu!!!
vi får la se om jag klarar mej igenom de kommande dagarna;)

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0