Summer of 2008!

Fan nu är allting perfekt!!!
Hade en vag kännsla i början av sommarlovet att det skulle bli den bästa sommaren ever!!
Börja med den bästa midsommaren på väldigt länge! Saknar Anna..:/ Får åka och hälsa på henne snart:) Senast i tisdags träffade jag världens härligaste kille<3 Och samma dag fick jag erbjudande av den bästa sandra att följa med henne till öland i en vecka och campa med hennes familj dagen efter att Larsa kommer till mariestad! SHIT jag är ledig, men ändå helt fulbokad..:P hahaha skojj... Och på lördag ska jag, hanna och frida med flera till hjo och glo på slöjdmässan.. och sen hem till maya för massa skojj..(SNUSK) xD


Fan denna sommaren är bäst!!!

Summer of 2008!!<33
None


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0