The sky is yours!

Vilka vägar livet tar egentligen...
det är helt sjukt hur ett enda ögonblick av beslut kan förändra allting...
Både till det sämre och till det bättre..
Ett beslut att ta klivet in i det okända med en okänd person...
Jag tog det klivet.. In i det okända... in till en okänd person..
och jag fann den mest underbara av dom alla!
Att våra vägar skulle korsas var bara slumpen som avgjorde..
att vi fullföljde det sen var även det slumpen...
Jag är så glad att våra vägar korsats,
att slumpen bestämde att jag och du träffades...
att vi fann varandra... allt underbart jag såg i dina ögon
var det ett mirakel? var det ren tur?
ta en lott i så fall.. jag kan inte vinna mera nu...
har fått högsta priset utan att ens förtjäna det..
jag kanske inte ännu är redo för allt vad att älska innebär...
men jag hoppas att jag blir det..
och att det då blir dig jag älskar...
och ingen annan..
med dig är jag stark..
med dig är jag underbar! <3

"Så många broar jag bränt,
ingen tog mig riktigt över, nej
men jag går inte isär
när jag går med dig

Så många vänner jag känt
ingen som jag riktigt behövde, nej
jag har aldrig varit normal
bara när jag går med dig"
// Håkan Hellström


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0