Trögt..

Härligt väder ute idag:D men är för trött för att göra något..:P synd fan..:S
I morse (vid nio) gick jag upp för att hänka på morsan och simma på billingehusbadet..
Bra sätt att vakna på iaf.. men blir så förbannat seg efteråt... Nu vill jag ha en hängmatta ute i trädgården och bara ligga där och lyssna på härlig musik..:D hade igentligen tänkt städa idag... men det orkar jag inte..:P


ska på bio idag också.. med haggan hanna xD hahaha snyggt smeknamn hon fått på uddetorp..:P

vi ska se på Narnia, Prins Caspian..Får la se om den är något att ha..


ÅÅÅHHH Jag vill ha den 17 nuuu:D:D:D Längtar till dej Lasse:D:D:D:D


Är rätt så sugen på 1-3 augusti oxå med massa härliga artister i mariestad, bland annat HÅKAN :D

Aja.. får la se hur det blir med det..:P

vill bara slappa fram till kl fem när jag ska möta hanna på stan..:P

såå.. solong suckers ;)


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0