Slöaaa:D

Igår var det verkligen hej hej sommar:D Det är det idag med:D Har inte nån jävla lust till att göra ett skit idag heller..:P Men i egenskap av att vara min egen chef, så kan jag inte låta mej själv lata mej idag med..:P Nepp.. städning av huset väntar..(y)
Igår var jag på bio med hanna<3 Fan vad hon är härligt. Hon förändrar sig aldrig;D
Narnia, Prins Caspian var väldigt bra. bättre än den första narnia filmen.. Och han som spelade Caspian såg inte helt fel ut heller!!! ^^ heheh


Börjar värma upp inför Lars Winnerbäcks konsären den 17:e...
Minns i höstas när han var i skövde..:D
ÅÅHH svävade på molnen i en hel vecka efteråt..
Hoppas på ännu mer denna gången!!!
Fattar inte hur mkt hans musik har gett mej!!
Styrka att årka fortsätta, mod, tröst, glädje!!
Läängtar som fan nu!!! :D:D:D
Bara 14 dagar kvar idag:D:D



Innan mörkret faller,
ska jag lämna några varma rader
ska jag vara din starka vän
ska jag visa några bättre sider och lova dig nånting igen

Jag har förlorat daga och ett hopplöst år,
jag har trampat upp stigar där gränserna går.
och du bli aldrig en vän igen,
en mot en,
 tills morgonen kommer

Göra klart för min norra stjärna att jag aldrig ska ner igen!

Jag orkar inga flera ord.
Inga krafter för en vacker utgång,
nej jag lämnar inget dukat bord

Men innan morgonen kommer 
vill jag lämna några varma rader
kanske möter vi en vår igen
jag ångrar inga steg vid din sida
jag vattnar dina växter än...

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0