Älskar, älskar inte..... Kan inte sova!

ÅÅÅHH herreguud! Kan knappt sitta still längre...Känns så jävla härligt!!!!! trots jag vet att jag kansk överreagerar och hoppas på aldeles för mkt så kan jag inte låta bli! Vill skriva ner allting och berätta för er alla få stackare som läser min ynka blogg vad som gör mig så lycklig och glad! men har knappt några ord för det....

Tänk om, vem vet vad som kan hända... hoppas hela tiden på det bästa medans jag inte vill ha allt för stora förhoppningar och bli besviken om det inte funkar sen.. Inget liknande har hänt mig förut och är därför lite skrajj för det också... men vill inte vara rädd, utan glad att det har hänt överhuvudtaget...

Jag vet det låter rörigt..:S :D


Men ni som vet fattar vad jag menar...

Och nu till det att ha vänner..
RIKTIGA vänner snackar jag om nu då. visst är man en vän när man finns där för en när man behöver den, men de riktiga är de som finns där för en när man egentligen inte behöver den.
Att bara veta att du vill finnas till i mitt sälskap gör mig varm innombords.. Sandra du är verkligen en megafetstorguldklimp som jag älskar mer än få!

Allt jag gått egenom, all onödig plåga jag orsakat mig under det gångna året känns så värdelöst dumt nu. Jag har hittat mina riktiga vänner nu, och inser hur man kan bli behandlad av de som verkligen bryr sig... inte bara som en pricktavla man kastar skit på, utan en som är en del av ditt hjärta och gör din dag hel till en underbar värld!
Det finns inga ord som täcker in vad ni är för mig! ni är allt!!


Kommentarer
Postat av: Saandraa

awwww:Dvännen<3va glad jag blir='D jävla cpjobbet blir man bara trött på åså komemr man hem å läser åå blir bara såå sunshine liksom:D vännerna betyder allt<3naw annikaa,anikz,aniika,anicka,aanika lööva yaa<3<3 Förutomatt man typ blåser bort utomhus å det bara skvalpar så kommer det här sommrlovet att bli så bra:D<3<3<3

2008-06-24 @ 13:12:43

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0