Härligt!!



Idag bestämde jag mej för att försöka gå upp någorlunda tidigt, och inte vid lunch som jag gjort de flesta dagarna. Men det gick juh käpprätt åt helvete xD vaknade kvart i tolv av att folket här i huset började gapa som några jävla idioter:D
Helt sjukt hur snabbt humöret kan svänga snabbt... läste igenom vad jag har skrivit på min blogg hitils.. och det mesta är ganska deprimerande..:P


tittade även igenom de bilder från bornholm jag fått av sandra som hon tog... ÅÅÅHH VAD JAG VILL TILLBAKA!!!!!              

   

Asså det är helt sjukt vad perfekt  den semestern var:D

I Can't help myself, and I Can't stop myself! I'm Going CRAZY!!

"Om man hade haft tur, att få va med nån som DU!!


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0