JA!

Jag har bestämt mig för att fånga ögonblicken dessa dagar ger mig! Visa att jag bryr mig, försöka så mycket det bara går!
Så jävla härligt att verkligen kunna prata med sina vänner och vet att de förstår en, det känns så härligt. Nog för att denna vännen jag nyss haft en lång pratstund med har en lite konstig inställning till saker och ting enligt min mening, men jag finns här för henne att dämpa smällen så mkt jag orkar.

Att jag inte tänkte på att drämma till bitchen mitt i ansiktet när man fick chansen! Så jävla gött hade det varit! En stor sten från både hjärnan och hjärtat... åÅÅHH helvete!

Bitchen ville inte komma för att jag var med xD Guud vad patetiskt...
tryck ner nästa efter mig, gör det du bara, snart har du brännt ditt sista skepp och fler får du inte!!!


Älskar mina vänner och inser vad underbara dom är allihopa!!!!!!!


Nog för att jag vill träffa dig igen, vill man inte vara allt för desperat, men kan inte låta bli.. måste fanskapet jobba hela fucking tiden!!!!!!!!! vill juh veta nu!!


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0