Lördag

Dagen har varit helt sjuk konstig..:P
vaknar som vanligt vid elva-tolv. äter mat, dricker cappocchino, mamma åker till jobbet, martin åker iväg, simon åker iväg... Jag får ryck och ska börja rensa bort alla växter som är ivägen för mitt och martins kommande sommarprojekt, som är att gräva ut våran uteplatsn brevid altanen. Och jag är helt slut efter att ha fajtats med en massa jävla rötter, alla äkliga insekter, och krampen i händerna efter häcksaxen..:P Tjatar på farsan på att vi ska köpa pizza, men behövdes ingen vidare övertalning...
Mamma kommer hem vid elva och vill att simon ska lära henne spela Gitarr o_O ?? Och jag får också ryck och bestämmer mej samtidigt för att baka bullar..:P
Helt sjukt..xD

"men jag tror vi är en rätt så vanlig familj"



Ska till Sandra sugarpie imorgon..:D vi ska se på Nile City 105.6 :D
Den är sååå BÄST!!!
Och kanske det blir fotbollsfinalen med tjejerna.. men vetefan .. har inte funkat de senaste gångerna vi försökt.. men men.. hoppas alltid på de bästa:D

>TOMORROW BELONGS TO ME!!!!!!!!!!!!!!<

- Det är som att vara på fest och sätta på en låt man älskar på stereon - dig this! Om någon inte håller med så tar man i ännu mer, man försöker övertyga den personen med all kraft. Den drivkraften har man och kommer alltid att ha, oavsett om man är arton eller åttiofem. Den elden slocknar aldrig. //Håkan Hellström

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0