Sommarlov!

Då har jag haft sommarlov i en hel vecka! gött som fan!
Mitt mål för denna sommaren är att träffa så många nya människor som möjligt! Och jag har redan kommit en bit på bara en helg:D

Jag och Lena åkte ner till götet i lördags och skulle titta på svergematchen hos några av hennes vänner! Älskar göteborgare!! Alla är så jävla trevliga så det finns inte!! Roligt var det och lite rund under fötterna blev man med...:P
Lyckat på tåget med flaskorna!

Midsommarafton i morgon då. Mamma och Pappa ska med på det vanliga hela dagen, hissa stångar, spela en trudelutt och dansa lite och sedan vidare till nästa ställe;D Själv stannar jag hemma hela dagen tills hanna kommer och hämtar mej. Ska till hennes klasskompisar i Vara. Frida blev satt på plats när hon fick reda på att Hanna inte hade tänkt att va nykter...
Ja, jag tänker då inte va det om jag ska umgås med en massa häst-tokiga människor en hel kväll/natt. Det kommer helt enkelt inte att funka för min del :/
Men men...

Glad sommar på er alla;D

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0