Sushi?

Idag har jag varit nyttig:D först upp kl halv nio och äta frukost med mamma;D Sedan åka iväg till Billingehusbadet på berget för att simma:D simmade 12 längder:D lagom morgon dopp;D 
Det var en massa småbarn som gick i simskolan där... Stackars barn sejjer jag bara som får gå simskola i denna härliga svenska sommaren:D De är juh fan blåa när de kommer upp ur vattnet och inte får de gå in i bastun och duscha sig varma inte neeej då..:P De kallduscharna utomhus är såå bra så...:O Jag är mkt glad att jag fick gå simskola på vintern..:D

sedan skulle jag och Igge på utflykt. Först trodde vi det blev gbg men då ändrade vi oss och sa att vi åker till Lidköping istället, men när buss nr 1 rullade in på rese ändrade vi oss igen och stack med första bästa tåg till GBG<3

Igge ville visa mej någonting där..

Hon tog mej till ett Sushi-ställe..:S:D

Hahaha jag är något skeptisk till rå mat, men detta var faktiskt helt okej:D

Sedan var jag bara tvungen att köpa en låda jordgubbar;D Har inte käkat de sen midsommar...


Jag vill ha morgondagen hos mej nu...:)



~Jag var virrig och trött, jag var sliten och nött
Allting runt omkring mig gick i ultrarapid,
och jag hade inga veckor, inga dar,
bara en röra av en massa tid
Jag ville hitta en bra paroll
Nånting och tro på nåt som tog mig upp en bit över noll
och hon mötte mig med sitt leende
Hon sa, "Ta min hand, jag följer dig, vi ska åt samma håll" ~


Inte långt kvar till konsären nu:D Längtar!!! LW in my heart<3


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0