ZZZZZnnaark..

Shit jag har helt vänt på dygnet..:P:S Mitt mål med sommarlovet var att gå upp såpas tidigt på dan så det var någon ide med att äta frukost, och hitils har jag ätit frukost två gånger tror jag.. xD shit..
Måste skärpa mig nu..

Ska snart dra upp till stan för att träffa Maya igen:D har saknat den lilla gozzegrizen:D
Saknar alla mina vänner just nu.. vi får ta en helkväll med bara tha flicks, det är väldigt längesedan!!!!

trots att jag är "arbetslös" så har jag fullt upp ändå...:Pjag som trodde det skulle bli långtråkigt.. hinner knappt oroa mej för vad jag ska göra..:P imorgon ska jag och igge dra till GbG, min favoritstad! det var väldigt längesedan vi hittade på nånting, bara hon och jag. Det ska blir skitskojj!!
Fan igge, igår visste jag redan vad du var ute efter redan vid första meningen xD Känner la dejj..^^

aja, men vi ska ha det skoj i GBG:D pöss på rööva;D



"And don´t say I´m desperate I´m not
Just trying to make my thoughts on something else than
the only one I want too much"


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0