~ Snart nytt ~

Jodå, jag finns kvar ännu.. tyvärr kanske? ne jag vet inte.. mitt humör är vel något uppochner just nu.
Har haft en heltrevlig helg.
I fredags hade hela OP1 friluftsdag ute i karstorp (liksjön). Och jag hade hyfsat roligt. Höjdpunkten var naturligtvis att paddla kajak! 
Övriga aktiviteter var:
Göra upp eld, koka vatten i stormkök, bygga vindskydd och sen ta ner dom, paddla kanot då och tipspromenad.
Vi skulle ju förstås grilla och Sandra och jag var verkligen på hugget med Mayas grillspett... och jag fick korvspad i håret. TACK SANDRA<3  Det blev sådär trevligt sen när hela mitt hår hade stelnat till hårsprays aktigt hår.

Senare skulle jag hem till Sandra i värsås och titta på film med hon och hennes mamma. Vi såg på Narnia, liten bit av stockholm live och Hide and Seek. Jag och sandra höll på att somna till hide and seek, men filmen var ju sådär så jag får skylla på det :P



Lördagen spenderade jag med Martina och hon sov över hos mig. Vi såg på Eurovision song contest. Det var ganska roligt med både oss två, mina föräldrar och min bror simon som alla måste fälla varsin kommentar om varje bidrag och dess utseende..xD
Rysslands låt var faktist bra tycker jag, även Norges och Albaniens. Men min favorit var Frankrikes Jesus-snubbe som gjorde entré i en Golfbil:D


                   





I söndags var jag tvungen att studa som fan, för vi hade inlämning i svenskan på måndagen och jag hade knappt börjat. Jag blev klar klockan ett på natten =D hahaha



I måndags släpptes Lars Winnerbäcks nya singel "strimmor" som intäckterna går oavkortat till Amnesty. Det tycker jag är bra gjort av Lasse!

Nu blir det till att studa igen i veckan. Har prov i Samhällskunskap, Ekonomi på fredag och inlämning om (CNS) Centrala Nerv Systemet på måndag. Men det ska vel gå det med hoppas jag..:D

Ha det göt, ät kött!


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0