Tillbaka!

Nu är det en vecka sen vi kom hem från bornholm. Det har varit den bästa veckan på JÄVLIGT länge!
Det var så härligt, precis som en riktig semester ska vara!!
Huset var det mest perfekta man kan tänka sig. Bubbelpool, Bastu, Solarium och En inte allt för lång bit till stranden. Vilken var underbar den med förresten. Det gick nog inte en kväll utan att jag, sandra, green och simon badade bubbelpool....:G huden blev helt uttorkad och håret blev strävt och torrt, men det struntar jag i! skade va så skade va!
Brännde mig redan andra dagen med världens bonnabränna...xD hahaha ser fortfarande sträcken efter linnet..xD
Sol nästan alla dagar, förutom två dagar, den vi kom på och två dagar innan vi skulle åka hem igen...
Fan det känndes verkligen som sommar där nere. Men iförsej så känns det absolut som sommar här hemma med nu. När man blir tvungen att sova med bara ett lakan och fläckt på, då är det sommar!!!!
Vi var inne i staden Rönne och skulle utforska staden, den största för bornholm tror jag. Jag och sandra gick för att kolla in affärerna, och vi hittade några saker som vi tyckte om, och träffade mer eller mindre trevliga danskar som man förstod mer eller mindre av.... Jag tycker nästan som min pappa sejjer, att det har gröt kvar i munnen när de pratar xD  iaf, jag köpte en lite skarf, en klänning med mönster på och en linne-klänning som jag diggar hårt! sen fika på ett kaffe inne i stan och tränga in oss runt ett utomhus bord som egentligen är gjort för tre st. 
Tittade på film varenda kväll efter att ha bastat och badat bubbelpool eftersom green hade med sig sin dvd-spelare. De flesta repliker denna veckan kom från tv-serierna Macken och Bert... 
Och jag har faktist badat i havet!!! Hör och häpna..:P Jag, sandra, simon och green bestämde oss det efter att ha varit vaken i över 24 timmar och fortfarande inte blivit trötta..  Det var inte så kallt, eftersom vi stått i blåsten en timma innan och kylt ner oss, och sedan springa upp till den förberredda bastun och värma oss. Det är första gången jag har tyckt att en bastu kännts kall. det känndes som om vi bara var innomhus, fastän vi satt där med kläderna på och med handdukarna. Aaaa men guuud vad kul det har varit! Helt underbar vecka blev det! Och vi var nog alla överrens om att det var absoult inte sista gången vi åkte dit!
image3   image4   image5   image6   image7   image8   image9   image10   image11   image12

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0