Back on track.

Så. Nu har vi äntligen fått tummen ur räva och fixat datorn, om än bara temporärt. Jag fick en av farsan för cirkus 1 vecka sen, men har inte pallat med att sätta upp den, men det trådlösa bredbandet funkar inte för tillfället, så den sitter allmänt placerat för tillfället nere i vardagsrummet där våran andra dator brukar sitta, och tillgänglig för alla >.< Aja, den andra komme nog tillbaka så småningom.

Idag är jag ledig och jag gillart!! Hade fortfarande inte sovit ut efter vännermaratonet vi hade i fredags/lördags, men skönt att få sova ut.
Imorgon blir det räddningsverket och stor övning med hela räddningsfolket som innefattar: Polis, brandmän, ambulans och flera. Hela våran klass ska spela skadade, så det blir nog kul :)

I start to have some troubles whit you. I don't get why you are behaving like you do. Just stop it and become normal.

Kommentarer
Postat av: Mats

"I start to have some troubles whit you. I don't get why you are behaving like you do. Just stop it and become normal" mig du menar?

2008-11-04 @ 16:44:27
Postat av: a

aldrig dej<3

2008-11-04 @ 17:40:13
URL: http://annikastrand.blogg.se/
Postat av: sandraa

aww.. jag vill oxå spela skadad:(

2008-11-07 @ 00:42:27

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0