Bäst!

Helt perfekt helg:D
I fredags gjorde vi iordning volleyboll lagen till turneringen dan innan jullovet. Och våra grupp kunde, mot alla odds, enas om ett tema (Y) WOW sejjer jag bara:) Nu gäller det bara att hitta vad jag ska ha på mej:P

Senare åka ner till min älskling och vi tog ett stopp i Älvängen och käkade mumsig pizza :G

Lördagen spenderades inne i Gbg med Mats och Frida som kom från skövde med tåget :)
Jag och Frida fick en massa kläder köpta och Mats en hel del julklappar:)

Inköp:
Tjocktröjja
Jeans
T-shirt
trosor
Bh

Och allting inom beloppet av 800 kr :D
Senade när vi kommit hem till Mats igen så skulle vi laga något som jag tror heter Dumplings och är en kinesisk maträtt.
Jävligt gott!
Påminde något om sushi, men troligtvis bara för att man doppade dom i soya med:P

Och idag var jag tvungen att åka hemmåt :(
Men det har varit en helt underbar helg:)
Tack<3

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0