Dark chokolat is the shit!

Jävla dag egentligen.
Kunde knappt få upp ögonen när jag vaknade, trots att jag började en och en halv timme senare än vanligt. Måste verkligen bli lite bättre självdiciplin här! Går och lägger mej hur sent som helst även fast jag vet att jag kommer vara sjut trött dagen efter. Ska försöka lägga mej tidigare idag!

Börja 9.30 med benmassage :G SÅ jävla skönt! Sen slutade jag *hrm*
Hem och laga mat till farsgubben:) Såg på Epic movie. Rätt så kul film.
Så jag har i princip degat hela dagen. vilket säkert kommer stå på schemat imorgon med eftersom jag är ledig med ett litet undantag på mitt utvecklingssamtal kl 10, men annars blir det topp.
Helgen hoppas jag även blir toppen om min älskling kommer hit. Kan alltid hoppas på det bästa.

Fick två chokladkakor med mörk choklad idag. 75% och 80%. Farsan fick det av Cai i söndags på fars dag men farsan äter jue inte mörk choklad:P  Gottis:G

puss på alla era arbetsmyror (L)


Kommentarer
Postat av: sandraa

du tycker du behöver mer självdisciplin.. gissa vem som försov sig i två å en halv timme idag^^ btw, mörkchoklad är gott:P

2008-11-12 @ 17:18:49

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0