Ibland så.

Dagen har spenderats sjukt trött på studiebesök på KSS på akutmottagningen och på Ambulanscentralen.
Tror jag dog nån stans ibörjan av uppdelningen av grupper. Döden höll i sej ända fram tills jag kom hem fem över tre och slängde mej ner i soffan och sov i två timmar.
Annars har dagen varit helt okej. Ibland tycker jag faktist att min klass är helt okej. Idag var en sån dag. När man inte har något emot någon. Det kan vara ganska skönt när man har en dålig dag.
Gått igenom en hel ambulansbil och alla droger vi inte fick sno med oss hem :/
Efter min lilla eftermiddags lur och mamma kommit hem, blev det cappocchino x2 och korvburgare och hade då fått i mej tillräckligt med energi för att göra klart engelskan. skönt det iaf. Med allt annat man måste plugga klart på:/
Imorgon blir det bio i götet med min älskling och kompis;)

Puss på er alla<3

Kommentarer
Postat av: sandraa

trode fan du hade blivit sjuk först lr ngt:O

2008-11-21 @ 08:00:48

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0