Jodå:)

Hej hopp gummisnopp:P (bert)

En fråga bara:
Vad är det för mening med att skaffa en bärbar dator till sej själv och sen sitta på exakt samma ställe där den stationära är och blokera den stationära för andra som vill använda den?
Seriöst farsan :O Du tog dej vatten över huvet när du köpte din dator xD Du kommer bara sabba det xD Har redan fått den att hänga sej.
Den du tyckte var så bra och att "vi" inte skulle kunna förstöra den eftersom det bara är du som får anvönda den xD  seriöst xD

3 månader med den mest underbara killen i lördags firade tillsammans med älsklingen. Älskar dej mer och mer för varje dag som går<3
And a secret I wan't to tell my friend, but can't.. "/ Jaja, får la se hur det går med den frågan..

Skola imorgon och Matteprov (Y) >_<  Kännde mej faktist duktig när jag pluggat Matte i hela fyra timmar och gått igenom allt vi har till provet, inget som brukar stå på min repetoar. Prov på tidsdag med i Näringslära som känns som det kommer gå i stöpet med >.<  Och sen även redovisning i Vård och Omsorgen vilket känns jättebra eftersom våran grupp har haft tidsgrensen på vår sida :)  Sen blir det ledighet igen på Torsdag(Y) med ett litet undantag för mitt utvecklingssamtal kl 10...

Det blir även fritt från morsan mån-tors eftersom hon ska på någon kurs i Örebro. Men jag klarar mej nog endå..

För övrigt börjar jag fundera på att skita fullständigt i en viss person. Man vet aldrig när nästa utbrott ska komma och det känns som det alltid kommer ut över mej och jag orkar inte med det längre. Har kännts så ett bra tag att vi glidit ifrån varandra och det finns nog inget mer jag kan göra om du inte skärper dej. Så tyvärr. 
But hey, thats life. Some people comes, some people goes
.

Kommentarer
Postat av: Mats

/agree

2008-11-10 @ 20:44:38

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0