Sjuklig helg "/

Helgen förstördes i torsdags. Blev förkyld och sängliggandes. Inget roligt :( Skulle egentligen träffat min älskling men vill inte smitta ner han stackarn.
Saknar han som fan nu. Och även om han inte är mycket till social så gör det lite att få ha kontakt med honom.
Vill bara bli frisk, göra klart alla inlämningar och arbeten i skolan och gå på lov nu. Men det blir till att stå ut som vanligt endå. Vad gör man inte för sin framtid :P
Är något sugen på julbak igen med mina vänner. Förra året blev det inga bakverk i massor, mest deg i magen, men kul hade vi:)

Puss på er alla bönor

Kommentarer
Postat av: sandraa

bakadag:D

2008-11-23 @ 18:18:39
Postat av: Amanda H

ja den låten är kanon :) för dig är också bra, usch usch bra musiK! hihi!

2008-11-26 @ 17:08:22
URL: http://ahermansson.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0