Suck

Kännde redan när jag vaknade idag:
Nej jag vill inte! Känns för jävlig att lämna dej och veta att det kommer dröja två veckor eller kaske till och med mer innan jag får krama om dej igen. Kännde tårar hota bakom ögonen, så jag kramade om dej och grävde ner ansiktet i din tjocka tröja. Fan!
Gårdagen var helt underbar med min älskling. Fixade med min dator och tillslut fick vi igång "8 mile".
Damn. Jag saknar dej redan trotts att jag sa hejdå till dej för snart 6 timmar sedan.
Har så svårt att släppa iväg dej hem:/ Du snodde med dej mitt hjärta när du åkte hem, och jag kan inte göra nått åt det.
Älskar dej din mupp<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 får hoppas att vi får ses nån gång under nästa vecka då :) kanske bara för ett par timmar. :)

2008-11-16 @ 22:07:17
Postat av: Anonym

same shiet here:/<3

2008-11-18 @ 17:55:18

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0