Vad ska man tro egentligen?

Denna dagen är en studiedag, som i detta fallet BEHÖVER bli en Studiedag, där studerandet är ett faktum.
Men som vanligt är man lat och orkar inte plugga..Urk.. Har engelska som ska vara färdig tills imorgon, prov på måndag, redovisning på mån, tis, ons. Urk..Och sen så har jag alla arbeten i näringsläran med:P Men har börjat där iaf trotts att våra förbannade lärare har lagt in temaarbete på våra näringslära lektioner:@

Efter mitt snack med Nirro igår gör mej förvirrad. Tjejen verkar ju allvarligt deprimerad, men varför i helvete gjorde hon som hon gjorde då?
Blir bara ännu mera förvirrad.
Så för tillfället gör jag inte ett skit åt saken, för jag vet inte vad jag ska göra. Hon får själv ta första steget, om hon nu ens vill göra det. Valet är ditt.

Efter pluggantet idag hoppas jag på en helg tillsammans med min älskling<3


Kommentarer
Postat av: sandraa

what have happened?:O

2008-11-27 @ 15:11:14

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0