Better way ahead..

Nu känns allt bra igen:) Tror jag iaf. Känner mej fortfarande orolig för om det ska hända igen, men hoppas alltid på det bästa.
Dagen har varit helt perfekt!
Garvattack med Maya i skolan, precis som det ska vara.
Fika med Martina, precis som det ska vara.
Färgat håret på gullungen idag och det blev skitbra<3 Jag är förvånad själv att jag klarade av denna uppgift med tunga bördan :P
Blivit sugen på att färga mitt hår nu med.

Förslag?

Snart kommer mor och far hem igen efter deras lilla resa och jag väntar spännt som ett litet barn på julafton på vad de kan ha köpt till mej :)


2 Månader med den bästa killen på denna jorden imorgon<333

Allt känns bra nu. Tack<3

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0