pajj!

Hej vår dator är pajj rätt så mycket, sitter på en av våra älskade håltimmar och länade en dator för att få någon kontakt med omvärlden:P 

Fredag var det hemma hos lena och flickorna med en massa film och onyttiga saker! Det gillas:D Otroligt söt kattunge, Sushi var som en blixt mellan balkongen och hallen. Det enda man såg var svansen xD Sjukt söt!!! Men den allergiska reaktionen var mindre kul xD
Lördagen blev lat-dag med en massa filmer. High School Musical 1 och 2:P B filmer om ni frågar mej. Ace Ventura och även en Beck film blev det :P

Saknar min Mats otroligt mycket, hoppas på att få spendera större delen av höstlovet tillsammans med min älskling<3
Men en shoppingtrip till Göteborg är inplanerad med Maya och Martina<3

Good times around the corner :D

Puss på er<33333

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0