14 September

Idag är en trött dag. Igår har Maya och Martina varit här och vi myste som bara den. Visst kanse vi fick i oss lite för mkt socker som resulterade i sockerkick, men det är smällar man får ta. Spela kort med Martin och Mirza. brudarna vågade inte sova själva på nedervåningen så jag fick släpa upp luftmadrassen från källaren och påbörja ett evigt pumpande med vår minimala madrasspump. Men vid två tiden fick vi ändå ihop allting och vi sussade så sött.

Imorgon så väntar ett stort hål på ca tre timmar. Inkluderat fototagning till skolkatalogen. funderar på att slipa lite på luggen inför imorgon som i vanlig takt växer och blir lång.
Morgondagens höjdpunkt blir naturligtvis massagekursen:) Bästa ämnet hitils i hela min 11 åriga skolgång!! Sjukt kul!

Behövligt mys denna helgen med älsklingarna. Bara en tidsfråga innan jag hade brytit ihop totalt. Tack!
Nästa helg hoppas jag på att den underbara Mats släpps iväg hemmifrån så jag får träffa han:)

Puss

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det är inte kul med hål :(

2008-09-15 @ 23:09:59
URL: http://cissella.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0