Äckel

Idag har jag blivit allt för mycket favorit för en på avdelningen xD
Först ville han att jag, speciellt jag skulle följa med han ner till kiosken för att köpa snus.. sen var det JAG som skulle borsta tänderna på han.. Och sist men inte minst ville han att JAG skulle duscha han.. Där satte min handledare stopp för det hela.. Känndes som om han skulle utnyttja mej lite där.. :P hahaha när min handledare sa till han att vi inte han med det idag och fick ta det imorgonbitt istället (när inte jag är där), sa han att han kunde hoppa in i duschen själv då..:P xD Hahahaa shit.. Vill bara skratta åt han xD

Imorgon är jag ledig och det firas med att städa huset och luncha med MongoMartina<3

Sen i helgen blir det biopremiär. Jag och Mats ska gå på Wall-E ;D
Saknar dej så otroligt mycket!

Har aldrig kännt dessa kännslor förut som jag känner för dej, men det känns så förbannat rätt!!

Älskar dej, Mats Daniel Bertil Alexandersson<3

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0