Nej?

Idag har jag varit helt off.. Sjukt trött imorse, snoozade i 45 min men ändå kom ingen energi till att sätta igång systemet.. inte ens kaffe hjälpte!!
Så idag har jag inte gjort så många knop på avd. Ingen inspiration till någonting :( Inge kul alls
Hade mittbedömning idag med mina två handledare och alla målen jag skulle uppnå gick vi igenom, och denna dagen känndes det som om jag inte skulle uppnått ett enda:P En helt avstängd dag så att sejja.
Blev förvånad när jag såg mamma på jobbet, hon fick hoppa in på sin lediga dag tydligen.. kan inte fatta att de har så mkt att göra:P Vi har juh nästan ingenting.. Men idag fick vi två små söta tanter från MAVA xD De är sååååå söta så man tror att det vita håret på deras huvuden var sockervadd!
*SLICK*

Men nu sitter jag här och börjar NÄSTAN få tillbaka lite krafter efter dagens jobb.
Jag saknar lyckan jag hade innan. Då jag inte kunde sitta still på en stol utan att hoppa upp och ner! Praktiken tog bort den glädjen! Att få träffa mina underbara vänner i skolan är nu ett minne blott. De känns så långt borta :/
Visst har jag inget emot praktiken, men den kom vid fel tidpunkt.
Får vel stå ut de två och en halv vecka som är kvar. Hoppas jag överlever :)

Puss på alla mina vänner som är jättemycket guld och som jag saknar ihjäl mej efter<3

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0