worst weekend ever!

Fan vad jag hatar denna helgen!! Den enda höjdpunkten var i fredags kväll när Maya kikade förbi hos mej och fick mej ett gott skratt till filmerna "Gulkompassen" och "Ronny och Ragge". För övrigt suger helgen!

Först och främst fick jag inte träffa min Mats denna helgen heller, blir galen!
För det andra så är jag allmänt deppig för att inte ha fått träffa mina vänner.
För det tredje så har jag läxor jag måste göra och en bok på engelska som jag ska ha läst ut till näst nästa vecka.
För det fjärde så träffade jag en "gammal vän" på Ö&B idag.

Blir bara mer och mer förbannad på den människan. Det vore en annan sak om hon verkligen ville hålla kontakten med oss. Men jag har märkt att hon brydde sej inte om oss ett skit, när hon kommit hit till sin gamla hemstad, där alla hennes gamla kompisar fortfarande bor utan att ens vilja annonsera att hon kommer hem igen. Blir så förbannad på det. För att hon förväntar sej att VI ska hålla kontakten, inte hon. Så burn in hell tillsammans med malin tack!

Kommentarer
Postat av: hanna h

hur har annika det då...

2008-09-30 @ 12:27:20
URL: http://hastbrudar.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0