Att vissa saker ska vara så svårt....

Ni som verkligen känner mig vet att jag gärna går runt problem istället för att verkligen ta itu med det verkliga problemet. Hittar på ursäkter och undanflykter, ja allt för att slippa det jobbiga. Men jag måste verkligen ta mig i kragen och få saker och ting gjorda numera.
Ta tag i det som behöver göras, även om jag känner att det är jobbigt.
Så numera är det skärpning på G!

Gårdagens Engelska B nationella prov, Writing, gick hyfsat bra iaf. Och slutprovet i massagen gick hyfsat det med.
Nu blir det slapp dag imorgon. Mats kommer och han, jag och Bea ska dra ut till skultorp och titta på elden:)


Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det så trevligt på valborg vännen!<3

2009-04-29 @ 21:15:44
URL: http://writtenbysandra.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0