Då var det avklarat

Så då har jag ännu en sak avbockad på min långa lista "Att göra".
Jag anmälde mig igår till Körkortsteorikurs på JU:s trafikskola. Vilket nog var ganska bra eftersom det verkar vara den sista kursen innan sommaren. Den börjar redan nästa måndag och troligtvis ska även Sandra också gå den så det blir nog kul. På fredag ska jag för första gången börja köra med vanlig växellåda!!!!!!! Något nervös över att orsaka total stopp i hela skövde, men det är sånt man får räkna med, som mamma säger så har man ju trots allt markerat att man inte är van i trafiken och tyckr då att de ska ta hänsyn till det. Men trotts det så har jag haft ett antal bilar som lagt sig precis i baken på mig när jag kört. Säkert jusst bara för att jag har den där jäkla skylten därbak.

Nu ska jag snart få lite gjort här hemma och mata min spargris med pengar från städningen. Sen blir det troligtvis att plugga igen lite till. Alla Nationella prov har kommit igång och har haft en skrivdel i svenskan och ska snart ha den muntliga delen, även i engelskan är det på gång. Redan den 28/4 blir det. Men men, det ska nog gå att överleva denna gången med, med alla extra prov och uppgifter vid sidan om, i massagen, räddningsmedicin, historian,omvårdnad och mycket mer.

Saknar min älskling som man knappt kan få kontakt med eftersom han är på klassresa i Prag ända till fredag. Och på söndag går mitt fritidskort ut!
DET om något suger!

På fredag blir det filmkväll med tjejerna:D
Det var längesedan!!!!

Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Filmkvällen var mys<3<3

2009-04-26 @ 14:01:30

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0