Vad fan finns det att hämta i Prag?

Jo idag lämnade jag av min älskade på Landvetter flyplats. Nog är jag van att lämna honom varje vecka när var och en åker hem till sitt, men nu vet jag med mig att jag inte kan ha någon vidare kontakt med honom. Men han kommer ju hem om fem dagar. Får hålla mig sysselsatt med att plugga ikapp allt jag inte gjort i helgen och träna med sandra på friskis. Imorgon blir det spinning medelpass som gäller!

Men snart ska jag laga mat och latmaskarna här hemma och sen kanske sätta mig och plugga lite.

Ciao´

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför prag?:O aja vi är hurtiga iaf, go us!

2009-04-19 @ 19:56:21
URL: http://writtenbysandra.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0