Äntligen påväg!

Åh.. Jag vill bara ta studenten NU!!!

Kedjan sprider sig. Förfest i boulonger torsdag kl 7 och sen storma skolan och trycka ner ettorna så de känner sig lagom välkommna. Mohahaha.

Igår och idag har jag haft mina två första körlektioner med Ulf, på UJ's trafikskola.
Ulf och jag går jättebra ihop. Han har humor med massa glimt i ögonen och jag tror det kommer funka riktigt bra bara jag kämpar på ordentligt med detta!

Senare när mamma väl kommit hem från jobbet ska vi nog åka upp till billingehusbadet och simma lite och jag får pröva mina nya fördigheter och läsa på läxan.

Imorse var jag nära på att försova mig. Somnade om som vanligt när väckarklockan ringde och jag vaknade en timme innan min lektion började.... suck.. jag förändrar mig aldrig.
Nyss har jag städat klart huset. Igår tog jag badrummen medans mamma städade källaren. Jag "råkade" nämligen spilla lite färg på mattan häromdagen när jag skulle måla altanen.... Men sånt är livet.

Har legat ute och stekt en liten stund för att ta igen alla timmar jag missat när jag jobbat i sommar. den lilla brännan jag fick under semestern har gett mig två fina sträck på axlarna som jag nu försöker få bort.

NU väntar jag på att klockan ska bli fyra och mitt skol Schema läggs ut så jag kan boka flera körlektioner.....
Fattade aldrig att det var såhär kul att köra bil från början!

Visst.. det kommande skolåret kommer bli minst lika jobbigt som förra.. men det är bara att härda ut och se ljuset i tunneln.. vilket jag gör nu..


Don't worry. Be happy!


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0