Det är tuffa tider.. för en del.. för drömmaren...

Jo... jag är inte på sånt jättehumör för att dra hela frankrike-historien för tillfället.
Just nu ligger jag på bristningsgränsen hela tiden. Ingenting känns kul längre.
Mindre än en vecka kvar på lovet vill jag bara åka härifrån och försvinna för det känns inte som om något kommer lösa sig. Jag kommer fortfarande bryta ihop varje gång en sån här situation dyker upp, vilket det kommer göra med all säkerhet.
Enda anledning att jag inte ger upp totalt är för att jag inte kan leva utan dig. Jag älskar dig mer nu än någonsin och jag vet inte hur jag ska hantera detta om du aldrig är vid min sida.
Det är bara att hålla ut ett år till....

Kommentarer
Postat av: Mats

som sagt det är 1 år kvar ....

2009-08-16 @ 14:00:18
Postat av: Anonym

har man klarat ett år.. borde man kunna klara ett år till för att förhoppningsvis ha något speciellt och underbart att ha i många år framöver. Så försöker jag tänka iaf..

2009-08-17 @ 14:53:32
URL: http://writtenbysandra.blogg.se/

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0