Nystart

Söndag igen. Ny vecka imorgon igen! Sjukt vad fort det går.
Två skoldagar har hunnits med.. många klaganden över skolans system som vanligt..
Jättebra att de har infört ett säkrare system med böckerna som numera ska lånas via biblioteket på skolan. Men det blir mindre roligt när man väl hämtat ut böckerna på fredagseftermiddagen och får reda på att det kan ta upp till två veckor innan vi får våra skåp!!! Precis det jag längtat efter är att släpa massa böcker, kläder och väskor fram och tillbaka genom skolan.

JIPPEY!


Schemat gör det hela mycket bättre! Med fyra sovmorgonar till halv tio per vecka! Verkligen toppen!
Troligtvis på dessa sovmorgonar som mina körlektioner kommer äga rum eftersom ulf knappt har några tider efter skoltid...

Imorgon är det Svenska B, Sjukvård och Socialpsykiatri som väntar. Sen komma igån med träningen igen med ett skivstångspass på friskis tillsammans med Sandra sugerpie.
Redan fått två stycken prov att plugga till, den 2e och 9e september.. Så jag har ju att göra redan nu.
Men det känns helt okej för tillfället.
Humöret stiger efter en efterlängtad helg med min Mats.
Hoppas även på att få träffa min pöjk nästa helg när det även är Matfestival -09 igång!

Ett STORT Grattis till Martina som i lördags förlovade sig med sin Robin! Gattis Grattis:D

Nu säger jag adios för ett litet tag!

Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0