Psykologiskt logiskt!

Dagen började skönt med att börja först 11, och då få plugga fritt på det man helst behagar! Psykologin ligger närmast inpå så det har jag lagt i princip hela min dag på!
När jag inte ägnat mig åt att STÖRA MIG PÅ ETTA-GLUTTARE!!!

De förstörde verkligen min dag idag! När jag var i matsalen så var det en som bara "backade" på mig och därmed spillde ut halva glaset över mig!! Jag valde mellan att ställa till en "Ondskan-Scen" med att dra upp "BE OM URSÄKT!" Eller svära jävligt högt på dem.
När Martina frågade vilka det var: Inte vet jag, några turkar. Jag kom därigenom på att om man inte vet vem som är skyldig till dådet så skyller vi det på våra minoriteter/turkar.

Men nu är det BARA 2 prov och en inlämning kvar innan lovet!!! YEEHAA!!! *ironi*

Ikväll har jag suttit ett antal timmar med Psykologiboken i knät och nästan läst igenom allt som är till provet på fredag!!


Like a bridge over troubled water...


Kommentarer

Sjung en sång för mig:

Jag är:
Kommer jag tillbaka?

Mail: (till min msn samling)

Din blogg:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0